Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2015 00:11 - Истината за лятото
Автор: jackson Категория: Лични дневници   
Прочетен: 316 Коментари: 0 Гласове:
0



 Хей,хора!Ах, лятото.Представяме си ,че тази година ще е различно.Че тази година ще отслабнем или ще направим нещо ,което ще промени живота ни.Е, това не е съвсем така.Поне не и според моите очаквания.Тази година така и не можах да отида на басейн.Е,може би скоро ще отида но досега нищичко.А ,защо ли.Щом реша че в еди си кой ден ще отида на басейн то дори сняг ще завали специално заради мен.Може би съм най - големият летен карък.А и моите очаквания и реалност винаги са съвсем различни. Оаквам ,че всеки ден ще ходя на басейни ,че по цяла нощ ще излизам.А всъщност спя до 13 часа и стоя на компютъра до 3 часа сутринта гледайки нещо.Също доста често ми се случва да чета книга и да забравя за света около мен.Щом почна книга не мога да се спра преди да я прочета.Е, имало е книги ,които изобщо не са ми харесвали.Всъщност е само една книга : ,,Прелестни създания".Гледах първо филма.Разбира се бях чувала заглавието още преди да излезе филмът.Отдолу сигурно ще намерите официалният трейлър.Очаквах много от книгат ,но изобшо не ми хареса.За сметка на това филмът беше много добър.Рядко се случва филм да е по - добър от книга.Може да го гледате и в коментарите да ми кажете какво мислите за него.Това беше за днес и чао. 




Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jackson
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7867
Постинги: 5
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930