Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2015 01:44 - Свободното време
Автор: jackson Категория: Лични дневници   
Прочетен: 299 Коментари: 0 Гласове:
0



Хей,хора.Всеки прави нещо различно в свободното си време.Аз на примемер гледам филми,чета книги,гледам анимета,слушам музика излизам с приятели постоянно...добре де не постоянно.Честно казано предпочитам моят си свят който се състои от гледане на филми и анимета и четене на книги.И като чуете ,че чета книги първото,което си мислите  сигурно е:,,Ква зубърка".Не съм такава,защото мразя да чета учебници и книги за училище.Чета неща,които на мен ми харесват и ще ме отпуснат.Е разбира се чета си и уроците няма на къде ина1е все пак.Стига съм ви дърдорила за книги да си поговорим за филми.Всеки човек обича да гледа филми,но с различен жанр.Някои обичат романтични , други екшъни трети комедии.Аз обичам ужасите(комедии).Виждам на тях като страшно забавни филми заради простотиите ,които правят главните герои.Как може да влизаш в изоставена къща в която знаеш ,че има дух и то да влезнеш през нощта.Да не говорим за филма конци и трагичният клоун.(Ако не сте го гледали потърсете го в нета)Първото нещо ,което си помислих когато заби чадъра в окото на оная жена беше нещо от сорта на,,Е,как не го видя бе.Да не си сляпа ще ти извади очите".Не знам ,но винаги когато гледам филм на ужасите се хиля като най - голямата идиотка.Не знам колко от вас го правят и се надявам да не съм малцинство.Моята приятелка с която един път гледахме ,,Жената в черно" се чудеше кое да слуша мен и моите простотии или филма.Затова да ви посъветвам никога не гледайте филм на ужасите с мен.И остана да ви обясня защо не трябва да гледате аниме с мен.(Ако не знаете какво е аниме,и това не е анимация,потърсете в чичко Гугъл)Обикновено си избирам някакви екшън комедии и се хиля или се карам с героите.А никога не гледам тъжни анимета с мояа приятелка ,и вие не трябва да гледате с нея, защото тя реве за разлика от мен.(Нямам нищо против чувствитеноста).Ще ми е интересно какво вие правите когато ви е скучно така ,че пишете коментар.Не се срамувайте и Чао. ;)


Тагове:   аниме,   филми,   книги,   какво правя,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jackson
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7858
Постинги: 5
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930