Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2015 02:00 - Различните хобита.
Автор: jackson Категория: Лични дневници   
Прочетен: 215 Коментари: 0 Гласове:
0



 Хей,хора!Всеки от нас си има поне едно хоби.Моите хобита са няколко:Рисуване;Анимета;Манга;Книги. Някои хора ги е срам от хобито им.Не разбирам защо.Винаги ще има така наречените ,,хейтъри" ,които ще слословят по наш адрес и ще се опитват да ни злепоставят.Това не трябва да ни пречи да правим това ,което обичаме. Ако хобито ти е да броиш облаци, просто го прави щом ще те направи щастлив. Не трябва да ни интересува дали хората го мислят да глупаво или не.Аз харесвам анимета.Много хора го мислят за бебешко за анимация ,но аз не им обръщам внимание и не ме е срам да кажа ,че ми харесва.Не ме е срам да кажа ,че обичам да чета книги. Харесва ми и ми е забавно. Има хора които се опитват да ми лепнат прякора ,,зубар" ,но аз знам ,че не съм такава само защото обичам книгите.Чета манга ,някои хора ми казват ,че са комикси и е бебешко ,но аз знам ,че не е така.Но само едно ще ви кажа. Този ,който може да наречете истински приятел е този ,който  приема вас и всичките ви странни навици и недостатъци. Може да не ги харесва ,но няма да има против вашата компания.Това е истинският приятел.



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jackson
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7830
Постинги: 5
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031